ترفندهای یاهو!

هر چی رد مورد یاهو بخوای

ترفندهای یاهو!

هر چی رد مورد یاهو بخوای

ساخت آی دی مجازی

از منوهای یاهو مسنجر loginرا زده و my profileرا باز کنید.سپس creat/edit my profileرا بزنید.

احتمالا از شما id و passwordخواسته خواهد شد.بعد از دادن آن وارد صفحه ساخت آی دی خواهید شد.creat new public profileرا بزنید.در اینجا شما میتوانید idمجازی خود را درست کنید .بعد از اینکه idشما قبول شد وارد my yahooمیشوید این به معنی میده که id شما مورد تائید قرار گرفته.
دوباره به صفحه اول باز گردید.اندفه خواهید دید که دو idدارید.اگر اینطور نیست refreshرو بزنید.شما می تونید تا 6 id به این ترتیب بسازید.جلوی idاصلی شما Default*نوشته شده.میتوانید یک id دیگر از بین idها رو به عنوان اصلی انتخاب کنید برای این کار Make Default را که جلوی id است کلیک کنید .
پس از پایان کار finish editigرو بزنید.اکنون شما میتوانید با تمام این ای دی ها وارد روم ها شوید. یا در یک لحظه با چند تا از انها با فرد مورد نظرتون چت بزنید.

پخش آهنگ برای طرف مقابل بدون میکروفن

با سلام خدمت دوستان عزیز  یک امکان جدید یاهو مسنجر از این قرار است که شما می توانید هنگام چت برای طرف مقابلتان اهنگ با کیفیت بدون میکروفن بگذارید.

شما اهنگی رو که می خواهید برای طرف مقابل پخش کنید به فرمت wave در می آورید و در پوشه media (اون جایی که یاهو مسنجر رو نصب کردید) paste می کنید و بعد اگر بخواهید برای طرف مقابل آهنگ پخش شود نام اهنگی که در پوشه media پیس داده اید تایپ می کیند و بعد دکمه send را بزنید.  امید وارم که به دردتون بخوره